Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020.  Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020.

Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020. Според POS/Customer Engagement проучване от 2018, 81 процента от ритейл компаниите ще започнат да използват цялостни ритейл платформи до 2020.