CRM система

CRM е технология за управление на взаимоотношенията с клиентите. CRM системата може да ви помогне да останете свързани с клиентите, да рационализира процесите и да подобри приходите, обхваща маркетинга , продажбите , дигиталната търговия и взаимодействието с клиентите .
CRM системата може да ви даде ясен преглед за вашите клиенти. Можете да видите всичко на едно място – просто, персонализиращо се табло за управление, което може да ви каже предишната история на клиента, състоянието на поръчките му, всички нерешени проблеми с обслужването на клиенти и др. Това помага да се гарантира, че нуждите на клиентите са в челните редици на бизнес процесите и иновационните цикли.

Чрез CRM система ще имате пълен достъп до полезна информация, лесно ще управлявате продажбите, ще улесни комуникацията на екипа като съхранявате данните на клиентите ви и потенциалните клиенти на едно централно място. CRM софтуерът може да се използва за проследяване на телефонно обаждане, за изпращане на имейл, за провеждане на среща и представяне на презентация, за добавяне на бележки, планиране на последващи действия и организиране на следващите стъпки, които трябва да бъдат предприети.
Включете своята CRM система във вашия бизнес план, за да създадете структура и организация за вашата компания.

Внедряване на CRM софтуер

Внедряването на CRM софтуер помага да се обедини всичко в един център. Софтуерът създава ефективност и улеснява сътрудничеството между екипа.  Той може да ви улесни, като има по-малко въвеждане на данни, автоматизира  работния процес като съдейства за голяма част от ръчните процеси на продажба.  CRM софтуерът спомага да управлявате вашите екипи и да контролирате сигурността на вашите данни.

Предимства на
CRM система

Имате лесно управление на контакти със CRM система

Цялата последна информация за клиентите – от данни за контакт до разговори за услуги – е лесно достъпна за достъп и актуализация.

Прогнозиране на продажбите със CRM система

Отчетите за прогнозиране дават възможност на продавачите по-точно и да видят колко близо са до постигане на целите си. Мениджърите по продажби могат да използват тези отчети, за да мотивират и управляват хората си.

Незабавни съобщения между служителите със CRM система

Функционалността за незабавни съобщения в реално време улеснява колегите да си задават и отговарят на взаимните си запитвания.

Проследяване и свързване на имейл със CRM система

CRM системата се синхронизира с имейлите на клиенти. Календарите и контактите могат да бъдат преглеждани на всяко устройство, а имейлите могат да бъдат създадени и управлявани от един работен процес.

Споделяне на файлове и съдържание със CRM система

Може лесно и незабавно да се качва информация на централно и съхранено място, която да се споделя с екипа.